نوشته شده توسط : مژده

سایت‌های بسیاری هستند که می‌توانید با سرچ ساده در گوگل آن‌ها را پیدا کنید.

از کجا شروع کنیم؟

 

  • تقاضای جامعه را در نظر بگیرید. درست است که علاقه شما مهم است و باید از کارتان لذت ببرید ولی تحقیقی انجام دهید و ببینید کدام خدمات تقاضای زیادی دارد.
  • برندینگ شخصی خود را جدی بگیرید. با اینکه تنها کار می‌کنید ولی باید از خود یک برند بسازید- از طریق رسانه‌های اجتماعی و وبلاگ خود شخصیت متخصص و کاربلدی از خود ارائه دهید.
  • نمونه‌های کاری خود را به نمایش بگذارید. کارفرماها خیلی مایل‌اند تا با تجربیات قبلی شما آشنا شوند؛ بنابراین کارهایتان را هوشمندانه انتخاب کنید تا از این طریق شهرت زیادی کسب کنید.
  • کار درست را انتخاب کنید. کارفرماها همانند مصاحبه‌های استخدامی حضوری دوست ندارند مهارت شما با نیازهای آنان هماهنگی نداشته باشد.

 

برای امروز تاریخ چندم است می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

 

برای فریلنسر شدن چه مراحلی را باید بپیمایید؟

در اینجا به شش گام برای فریلنسر شدن اشاره می‌کنیم:

 

۱) تایپ کنید. طراحی کنید. خلق کنید

هر کاری در نظر دارید انجام بدهید آن کار را انجام بدهید و زیاد انجام بدهید. به‌طور مداوم باید محتوا تولید کنید. بگذارید بهترین نمونه‌کارتان سایت خودتان باشد. درست است پولی بابت این کار به شما پرداخت نمی‌شود ولی استعداد شما را نمایان می‌کند. پس بهترین تجربه کاری، صفحه خود شماست.

 

۲) وب‌سایت یا وبلاگ خود را ایجاد کنید

پس از تایپ و طراحی محتوای عالی و با کیفیت بالا، نوبت به ارائه آن از طریق وبلاگ یا وب‌سایت است. بگذارید تمام دنیا آن را ببیند. از طریق حساب‌های شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام، واتس اپ و…) آن را تبلیغ کنید.

 

۳) قیمت‌های خود را تعیین کنید

رایگان کار نکنید. به کارتان ارزش دهید. می‌توانید به فریلنسرهای دیگر مراجعه کرده و نرخ‌های تعیین‌شده آن‌ها را مشاهده کنید. اگر نرخ ارزان‌تری بدهید شاید مشتری به کیفیت کار شما شک کند.

 

۴) به شغل‌ فریلنس‌ها نظر بیندازید

تقاضای بازار را در نظر بگیرید. ببینید چقدر به کار شما نیاز دارند. به شرکت‌های استارتاپ و نوپا نگاهی بیندازید. مواظب مشتریانی که نمی‌خواهند دستمزدی پرداخت کنند باشید. چون بیشتر کارهای فریلنسی پروژه‌های کوتاه‌مدت است.

 

۵) پس از ارائه دادن چند کار خود را تبلیغ کنید و برای کار خود بازاریابی کنید.

در صورت امکان، رضایت مشتریان را منعکس کنید و کار جدیدی را که انجام داده‌اید به نمونه کار خود بیفزایید.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%87%d8%b1-%d8%a2%d9%86%e2%80%8c%da%86%d9%87-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%b1%d8%a7%d8%ac%d8%b9-%d8%b4%d8%ba%d9%84-%d9%81%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%86%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d9%85%d8%b5/





:: برچسب‌ها: فریلنسری ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: